May 5, 2011

Hobbys I (Hobby I)


Ce faceti in timpul liber?             Was machen Sie in Ihrer Freizeit?
Imi petrec timpul liber                 Ich verbringe meine Freizeit
In fata televizorului sau               vor dem TV oder
A calculatorului.                         vor dem Computer.
De obicei imi petrec                  Meistens verbringe meine
Timpul liber in mod placut acasa.  Freizeit gemütlich zu Hause.

Imi petrec timpul cu prietenii si organizez petreceri. Ich verbringe meine Freizeit mit Freunden und mache Partys.

La sfarsitul saptamanii nu stau niciodata in casa.  Am Wochenende bin ich nie daheim.

Sunt intotdeauna cu prietenii pe drum.  Ich bin immer mit Freunden unterwegs.

Eu ma odihnesc dupa munca. Ich ruhe mich von der Arbeit aus.

Cateodata, sambata ies cu prietenii sa bem ceva.  Manchmal gehe ich samstags mit Freunden aus, etwas trinken.

In rest nimic deosebit.  Sonst nichts Besonderes.

Mie imi place foarte mult sa merg prin magazine fara vreun scop si sa-mi cumpar ce-mi place.  Geschäfte ziellos zu gehen und zu kaufen, was mir gefällt.

No comments:

Post a Comment