May 16, 2011

Hobbys II (Hobby II)


Colectionez cu placere               Ich sammle gerne
Timbre/ monezi/                          Briefmarken/ Münzen/
Scoici/cartele telefonice/            Munscheln/Telefonkarten/
Carti postale.                               Postkarten.
Va place sa gatiti?                      Kochen Sie gerne?

Gatesc zilnic/ des/ cateodata/ din cand in cand/ rar.  Ich koche täglich/ oft/ manchmal/ ab und zu/ selten.

Cum vi se par cuvintele incrucisate?  Wie finden Sie Kreuzworträtsel?
Excelente.                                     Ausgezeichnet.
Foarte interesante.                       Ganz interessant.
Consider dansul...                        Ich finde Tanzen...
Extraordinar/ minunat/                  hervorrangend/ herrlich/
Fantastic/ destul de bun/              phantastisch/ ganz gut/
Frumos/ plictisitor/                         schön/ langweilig/
Rau/ oribil.                                     schlecht/ scheuβlich.

Mergeti la teatru/ cinema/ discoteca?  Gehen Sie ins Theater/ ins Kino/ in die Disco?

Cel mai multi mi place sa joc carti.     Ich spiele am liebsten Karten.

Nu citesc niciodata romane politiste.  Ich lese nie Krimis.

No comments:

Post a Comment